Jogi klauzula

A blogban található kereskedési adatok élesben megkötött ügyleteken alapulnak, tájékoztató jelleggel teszem közzé azokat. Az adatok közlése nem minősül ajánlatnak, azokat mindenki saját felelősségére használhatja fel, felhasználásukért semmilyen felelősséget nem vállalok. A blogban megjelent információk máshol történő publikálása csak az előzetes engedélyem alapján lehetséges!

2012. január 18., szerda

77. - 2011.12.29

BOT 8800 EUR.USD 1.3179 DEC 12
Momentum divergencia alkult ki az eső órás charton, ezért long irányba beléptem. Tettem be stoppot, TP-t is.

2012.12.29
SLD 8800 EUR.USD 1.2893 DEC 29
A piac lefelé indult. A stop megbízást figyelmetlenül napon belülire adtam meg. Következős naptól kézzel kellett menedzselnem a pozit. 2012-re nem akartam át vinni, illetve a trende erősen lefelé mutatott, ezért kiszáltam.
-251$


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése