Jogi klauzula

A blogban található kereskedési adatok élesben megkötött ügyleteken alapulnak, tájékoztató jelleggel teszem közzé azokat. Az adatok közlése nem minősül ajánlatnak, azokat mindenki saját felelősségére használhatja fel, felhasználásukért semmilyen felelősséget nem vállalok. A blogban megjelent információk máshol történő publikálása csak az előzetes engedélyem alapján lehetséges!

2012. január 8., vasárnap

71. - 2011.11.28

BOT 77 TAO Stock 14.65 USD NOV 28
Traderbambu cikluschartja alapján felfelé kellene mozogni, órásban betette a duplaaljat momentum divergenciával, és elérte az MM 0/8 vonalat. Minden együtt állt az emelkedéshez. TP: fibo 50 (15,64), stop fibo 61,8 (14,10)

SLD 77 TAO Stock 14.85 USD DEC 08
A várakozásnak megfelelően elindult felfelé a részvény, de nem érte el a célárat. Bambu kiadott egy eladási alertet amikor megindult lefelé, de nem adtam el. További esésre megijedtem és kiszálltam kisebb profittal.
+15
Célárat ismételten rosszul határoztam meg. Nem a következő fibo szintet céloztam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése