Jogi klauzula

A blogban található kereskedési adatok élesben megkötött ügyleteken alapulnak, tájékoztató jelleggel teszem közzé azokat. Az adatok közlése nem minősül ajánlatnak, azokat mindenki saját felelősségére használhatja fel, felhasználásukért semmilyen felelősséget nem vállalok. A blogban megjelent információk máshol történő publikálása csak az előzetes engedélyem alapján lehetséges!

2011. november 13., vasárnap

53 - 2011.11.11

BOT 85 SGEN Stock 16.60 USD NOV 11 17:40:49

Úgy döntöttem, hogy megpróbálok részvények visszapattanására játszani. Olyan részvényeket kerestem, amelyek valamilyen irányban túlhúzottak és egy jelentős szintnél vannak, amely lehet Fibo vagy MM. A FINVIZ.com oldalon leszkenneltem a részvényeket két paraméterrel: RSI nagyobb mint 70 (túlvett), vagy kisebb mint 30 (túladott). A másik paraméter: napi forgalom nagyobb mint 1 millió részvény. Az így kapott listát charton ellenőrizve tovább szűrtem az említett jelentős szintek alapján, illetve nem foglalkoztam azokkal a részvényekkel ahol a túlhúzást nagy gap okozta. Ez alapján az alábbi részvényeket tettem figyelő listára: AGP, ANF, CECO, CEDC, COCO, GMCR, HCA, HEK, LPS, MF, PEIX, RIMM, ROVI, SGEN, SWI, TAT, TKLC, VRTX, WTSLA.
Ezek chartját tovább elemezve két részvénynél találtam jó belépési pontot. Ebből az egyik az SGEN. Az esés megállt Fibo 61,8-nál, doji gyertya alakult ki és árfolyam/RSI divergencia alakult ki (legjobban órás charton látszik). Elméletileg minden együtt áll az emelkedéshez, ezért long irányba beléptem. A vételi megbízással együtt bevittem a stoppot 15,42-re(1h charton kicsivel az MM 0/8 alá), valamint a take profitot is 17,39-re (a következő Fibo szintre).

2011.11.17
SLD 85 SGEN Stock 15.41 USD NOV 17 18:50:57
Az előre beadott stop zárta a tradet 15,41$-nál.
-101$


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése